Etkinliğe katılım için aşağıdaki linke tıklayınız...
İnanılmaz bir iş başlatmak sadece ilk adımdır. Doğru müşteriyi doğru ürüne çekmek iyi pazarlama gerektirir. Birçok küçük işletme pazarlamanın reklam çalışmasından ibaret olduğuna inansa da, aslında çok daha geniştir. Pazarlama, bir ürün veya hizmeti bir müşteriye teslim etme sürecinin tamamını kapsar. Hangi ürünleri satacağınızı ve nerede satacağınızı seçmekten, fiyatlandırma ve tanıtımına kadar.
En temel düzeyde, pazarlamanın “tanıtım” yönü işinizle ilgili kelimeyi yayar. Ancak bu sadece başlangıç.
Genel pazarlama şemsiyesi; reklam, halkla ilişkiler, promosyonlar ve satışları kapsar. Pazarlama, bir ürün veya hizmetin potansiyel müşterilere tanıtıldığı ve tanıtıldığı bir süreçtir. Pazarlama olmadan, işletmeniz sektörünüzdeki en iyi ürün veya hizmetleri sunabilir, ancak potansiyel müşterilerinizden hiçbiri bunu bilmez. Pazarlama olmadan satışlar çökebilir ve şirketler kapanabilir.
İşimizin en önemli parçası pazarlama projelerini tanıtmak amaçlı yarıştırıyoruz. Geride bıraktığı 26 yılda, kurum ve şirketlerin “pazarlama” konusunda yol arkadaşı olan BThaber Gazetesi, şirketleri ve ekiplerini pazarlama konusunda geliştirdikleri projeler ve hayata geçirdikleri uygulamalar için motive etmek amacıyla “Pazarlama Kaptanları Ödülleri”ni hayata geçiriyor.