Etkinliğe katılım için aşağıdaki linke tıklayınız...
2020 yılı ile birlikte dünya, son yüzyılda hiç yaşamadığı bir felaket olan Korona virüsü salgını ile tanıştı. Bu salgın çok kısa bir sürede iş ve sosyal yaşamı derinden etkiledi. Hayattaki birçok alışkanlık değişmek zorunda kaldı. Bu değişen/gelişen alışkanlıklardan bir tanesi de insanların satın alma eğilimleri olurken, e-Ticaret ise hızla gelişmeye başladı.
Teknolojide hızlı gelişim ve yaygınlaşma, e-Ticaret’teki iş modellerini zaten değiştirmeye başlamıştı. Yapay zeka gibi teknolojiler ticareti ve tüketici alışkanlıklarını yeniden şekillendirme başladığı günümüzde, Korona virüs salgını bu süreci hızlandırdı. Bugüne kadar pek çok kesim tarafından “alternatif” bir kanal olarak görülen e-Ticaretin, bu dönemden sonra “asıl” kanal olarak görülecektir.
Teknoloji altyapısı, lojistik organizasyonu, ödeme sistemleri gibi faktörler ile güçlü bir ekosisteme sahip olan e-Ticaret sektörü, TÜBİSAD verilerine göre 2019 yılında Türkiye’de yüzde 39 oranında büyüme gösterdi ve 83 milyar TL’lik bir hacme ulaştı. Bu yıl ise gelişim hızının daha yüksek olacağını kestirmek için ise kahin olmaya gerek yok.