Genel Açıklama

Hibrit Bulut 2020

Dijital Etkinlik

Hibrit Bulut 2020

Etkinliğe katılım için aşağıdaki linke tıklayınız...

Dijitalleşme, salgının yaşandığı günümüzde hızla gelişmesine rağmen, kötü müşteri deneyimleri yüzünden dijital işler bir miktar zarar da görecek. Gartner’a göre, bu nedenle, teknoloji ekipleri ve altyapı tercihleri tüm şirketler için marka algısı açısından her an büyük önem taşıyor. Dolayısıyla da şirketlerin bu süreçte buluta olan eğilimlerinde de artışlar gözleniyor.

Tabii pek çok nedenden dolayı da şirketler tüm altyapılarını genel buluta taşımak yerine hibrit bulut yapısına geçmeyi tercih ediyorlar ve bulut stratejilerini bu yönde oluşturuyorlar. Bu görüşü birçok araştırma da destekliyor. Örneğin 2019 Kurumsal Bulut Endeksi, önümüzdeki üç ila beş yıl içinde EMEA bölgesindeki şirketlerin önemli bir kısmının hibrit buluta geçmeyi planladığını gösteriyor.

Pandemi süreciyle birlikte bu yöndeki eğilimin daha fazla artacağını söylemek için kahin olmaya gerek yok. Genel veri güvenliği, maliyet avantajı, esneklik, veri entegrasyonu, regülasyonlara uyum gibi nedenlerden dolayı da hibrit tercih ediliyor. Bu arada hibrit uygulamaların, bulut pazarının gelişimi açısından da çok büyük bir potansiyel taşıdığını unutmamak gerekiyor.

Yorum Alanı

*Bu etkinlikte toplam 0 yorum bulunmakta.